divendres, 20 de juny del 2008

RESUM DE LA RUTA PER ALEMANYA

Si avui acabo amb Alemanya, si no hi ha contratemps demà a primera hora entraré a Austria. A veure que em depara aquest pais. Vull visitar Mathausen (camp de concentració) i suposo que un dia per Viena. Ja ús ho aniré explicant.

Resum total.

Donauechingen - Passau ------------------------------ 595,5 km

Km totals amb bici ------------------------------------ 398 km (una mitjana de 79,6 km al dia) em sembla que a cada etapa he posat els km que he fet.

Km totals en tren -------------------------------------- 197,5 km (m'han ajudat a arribar abans a la frontera).

Em sembla que amb això i l'explicació de cada una de les jornades n'hi ha prou.

Només afegir que tot i no trobar massa informació d'aquesta part de la ruta, trobo que ha estat molt encertat haver-la fet. He pogut veure el Danubi estret i amb poc cabdal (caudal??), passar per mig d'alguna montanya i no pas veure'l com el veure ara des d'aquí a Passau on ja hi ha vaixells de carrega (especials per anar pel riu) i el riu ja té una certa amplada.

Si tot va bé i trobo internet (és lo més difícil de cada dia) seguiré informant. De moment és la única manera que tinc de parlar amb gent i entendrem minimament bé.

Apala fins demà!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molts ànims Albert,
la veritat és que es veu que t'ho estàs passant molt bé (fas una mica d'enveja) i amb les explicacions que ens vas escrivint cada dia fins i tot sembla que el viatge l'estiguem fent amb tu.
Vinga continua així que sembla que la cosa rutlla.

Per cert, ""déunido"" la força de voluntat que has de tenir per fer aquests escrits cada dia (jo no podria)sembla una novel·la; cada dia al vespre em conecto per veure què passarà en el capítol d'avui.
Ah, la Sandra diu que et pregunti si has anat a fer un viatge en bici o a escriure un llibre.
Molts de records des de Pals.

Salut i força!!!

Dolors ha dit...

Jajajjaa!!! en Jordi té raó!! sembla que ens portis a les alforges i que estem fent el viatge amb tú. Això sí no em demanis la ruta, pq no recordo ni un poble, anant bé em quedaré amb els països.

Ah!! i quan et decideixis a escriure les teves memòries, vivències, o com li vulguis dir compraré el llibre !!!!

Au noi, ànims i no t'oblidis de posar-te la cremeta per el genoll.

Have a nice trip!!!

Petons

Albert Olivé ha dit...

Hola Jordi!!! Si vas llegint ja veus que vaig bé. El genoll em va fer una mica de figa, però ara amb el voltaren vaig de p... mare.
Això del blog... m'enrotllo molt perque a la llarga també vull que sigui el meu record o diari d'aquest periple pel Danubi. Potser es fa difícil passar tant de rato llegint, però que sapigueu que no hi esteu obligats.
A la Sandra li dius que he anat a fer un viatge amb bici, però com que tinc temps lliure quan arribo als pobles, aprofito per escriure aquí i tenir-me i tenir-vos informats.
Ús haureu de conformar amb això perque encara no he tingut temps d'escriure ni una postal.

Dolors!!! A veure si serà veritat que esteu dins les alforges. No vegis com pesen i la diferencia que hi ha de pedalar amb alforges o sense. No soc capa$ d'anar sense mans ni dos segons.
Pobles, no et preocupis, ni jo sé a quin poble dormo, arribo o passo. Això si tret dels més importants.