diumenge, 15 de novembre del 2015

2ª Cursa d'Orientació de Fires de Girona


Per diverses raons vaig anar abandonant el món de l'orientació. Ara després d'uns anys estic tornant a fer alguna coseta. Rogaines amb l'Arantxa, i a nivell individual intentaré fer alguna cursa que quedi prop de casa.

El passat 25 d'octubre es celebrava la segona cursa popular d'orientació de fires de Girona. No m'ho vaig pensar i m'hi vaig apuntar.

La sortida era fita start. No hi ha horari de sortida, com estava acostumat abans. Aquí es tractava d'arribar a l'hora de la sortida (entre 10 i 11:30) i quan t'arribava el torn sortir.

Em vaig apuntar a la categoria C2. Si ve ja havia fet alguna cursa de la categoria C1, em va fer por apuntar-m'hi perquè la meva orientació no és massa bona i després de tant de temps em feia por que fos un circuit massa difícil per mi.

El mapa no era difícil i combinava zona urbanitzada amb bosc o zona rústica.

Com sempre vaig fer un parell d'errades importants, a la fita 4 i a la fita 6, totes les demés fites hi vaig anar bastant directe.

Al final vaig obtenir el meu millor resultat en una cursa d'orientació. Una quarta posició de 42 participants que farà que de cares a properes curses intenti concentrar-me més i ataqui les fites amb més seguretat i sense tants errors.

Cal dir que al ser una cursa popular també competien en aquesta categoria nens i nenes. No descarto que algun d'ells quedés davant meu. I pel que fa a orientació segur que molts són millors que jo, però gràcies al físic, al ser més gran corro més, vaig quedar per davant d'ells a la classificació.

Amb ganes de tornar-hi, deixo la foto del mapa amb el meu recorregut. No es veu gaire però si aconseguiu ampliar-lo veureu amb una línia verda la ruta que vaig fer.

Afegeix la llegenda