dijous, 26 de juny del 2008

RESUM TOTAL DE LA PEDALADA

Bueno doncs, si no vaig errat i els calculs no em fallen, hauré fet un total de 805 km amb bicicleta amb 10 dies. La veritat és que no está gens malament tenint en compte els kg de pes que porto tot darrera meu.

L´experiencia realment val la pena i ara per si algu de vosaltres s´anima a fer-la algun dia "possiblament la Sandra" ja ús donaré algun consell i els llocs on val la pena pedalar, no pedalar o els pobles que són més macos per visitar.

Ara no m´allargo més i a veure si demá tinc alguna cosa interessant per explicar de la ciutat de Budapest, del meu trajecte amb tren o de la recerca de la caixa de cartró. D´aquí a més del Show d´en Truman que diu en Carles, també en pot sortir la cinquena entrega de l´Indiana Jones en busca de la caixa de cartró.

Apa!!!! que vagi molt bé, que per aquí aquestes terres del centre d´Europa hi va molt!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Apa noi!
Quina "mà de quilòmetres" que has fet!
La veritat és que, pel que fa a la pedalada, no t'envejo gens ni mica... Jo estaria reventada!!!

Però suposo que deu ser una ruta molt maca...i, si m'he de fiar del que he llegit, força cinematogràfica, perquè entre el "show de Truman" i "l'Indiana Jones"!!...jejejeje.
Així que, tan bon punt arribis, ja ens estàs ensenyant les fotos, eh?

Vinga noi, cuida't i fins ben aviat.
Sonia

Roser ha dit...

Eiss...!

Jo he acabat d'exàmens i tu de pedalar, ja ho veig! Però... julin... 805km... només de llegir-ho ja estic cansada!

La ruta que has fet ha de ser preciosa segur... al costat d'un riu, com diu en miquel del roig [i] lo riu és vida, (no el transvassament) [/i]més natural que això n'hi ha poc, i si ho pots fer amb un transport que cuida el medi ambient i la teva salut, què millor??


Ja veig els àlbums digitals que faràs!
Encara tinc pendent el de Nicaragua!

Fins aviat!

Dolors ha dit...

Jajjajaj... ja veus que les teves fans som unes vagues... tú pedala que nosaltres, llegim, t'escoltem i mirem les fotos.

Ens veiem jaaaaaaaaa.

Petons

Albert Olivé ha dit...

Merci noies. Ara apuntaré lo que segurament será lo últim des de Budapest.