divendres, 20 de juny del 2008

DIA 5 REGENSBURG - DEGGENDORF

Bueno bueno, un altre dia que ha acabat prou bé i molt millor de com ha comen$at. Al mati cap a quarts de 10 com cada dia em posava a pedalar. Per aqui a Torroella cada cop que feia alguna sortida llarga amb bici acabava amb una mica de mal al genoll esquerra, pero bueno com que despres tenia dies per reposar la cosa no anava a mes.

Fins ara el genoll s'havia comportat bé, però ahir al vespre entre que tenia unes miques d'agulletes a les cuixes (res de l'altre mòn) i que el genoll em comen$ava a fer la punyeta ja no tenia prou clar com aniria avui. Quan he comen$at a pedalar, bé sigui perque encara estava fred o perque als matins aviat costa més, el genoll em feia for$a mal (però no insoportable, eh!!!!!) no sabia si arribaria al final que m'havia previst, pedalant.

La proposta era arriscada, m'esperaven més de 80 km fins al final que m'havia proposat, però la qüestió era intentar-ho. La primera hora tot i no anar del tot bé l'he tancada amb uns 16 km a les cames, i les següents doncs anava seguint amb el mateix ritme, però sense la molestia del genoll. Tot ha anat tant bé perque el vent em venia d'esquenes i vulguis que no, això sempre ajuda a pedalar amb més ganes. Ojala cada dia fos així.

He anat seguint el camí i cada cop que en el mapa veia la possiblitat d'un trajecte marcat i més curt, doncs j0 l'agafava. Molt bé, però ha arribat un punt en un canvi de camí que m'he trobat una colla d'alemanys d'edat avan$ada (queda bé dir-ho així, no?) que m'han preguntat quants km els hi quedaven fins a Regensburg. Els hi he dit que uns 45 i després d'entendrens a dures penes jo no he mirat la meva guia i he seguit el que em marcava el següent senyal que hi havia davant meu a la carretera. Total que he hagut de fer un tros més de camí del que em tocava per culpa de la distrecció. Els del poble on he passat sense necessitat deuen haver fet penjar cartells per tenir més turistes (això passava for$a sovint en el Camino de Santiago).

Eren cap a la 1 i m'ha entrat la gana. He parat en el següent poble i he menjat. Aquella dona m'ha fotut un platàs ple de carn i patates per flipar... Total que si me l'hagués menjat tot ara ja seria a Viena en comptes de Passau.

Acabant de dinar amb ganes de pedalar i d'arribar a Deggendorf he agafat un bon ritme i m'he plantat en un parell d'hores a l'estació de tren d'aquest poble. Un altre cop a correcuita perque el tren estava apunt d'arribar. Ara ja no soc tant tonto, en comptes de pujar la bici per les escales tot sol, li dic al primer que em trobo a prop meu que m'ajudi a pujarla. No sé si faig més for$a jo o ells, però la qüestió és que no pateixo tant per fer tot això.

Trasbord a no sé quin poble i cap a Passau. En total he fet 87,5 km amb bici i 62 km en tren (ho tinc tot aquí controlat i apuntat en un paper).

Avui ja he acabat la primera guia. Recordeu que en tinc tres. Una mateixa dividida en tres volums. Fins ara he fet la part més dura de la ruta i suposo que a partir d'ara tot serà com el dia d'avui, planer i sense masses entrabancs.

Al arribar he fet un vol pel poble, he buscat hotel perque l'alberg és a les afores, no l'he sabut trobar i a més no tenia més ganes de voltar. Un cop dutxat, roba neta (penjada per tots els ganxos que trobo a l'habitació perque s'aixugui), he anat a buscar una farmacia a comprar: Aftersun (el Sol comen$a a deixar marca en els meus brassos) crema solar protecció 20 i quan li he ensenyat el genoll a la Sra. m'ha donat pomada voltaren (això en tres dies arreglat; jajajaja).

Jordi la tenda si tot segueix així, tornarà intacte.