dimecres, 31 de desembre del 2014

Sant Silvestre de Getafe


Res millor per acabar l'any que una de les tradicionals curses Sant Silvestre. Aquest any ha sigut a Getafe.

Amb els amics a punt per la cursa
A les 11 del matí i amb el termòmetre marcant 1º, han donat la sortida de la prova.

Era important per mi saber com em trobava físicament i al final el resultat ha sigut molt bo.

He començat més ràpid del que volia, però a les curses acostuma a passar això. Amb tanta gent és difícil mentalitzar-te per mantenir un ritme més aviat lent. Tenint en compte que em sentia bé, he anat fent quilòmetres.

Arribat al quilòmetre 5 que marcava la meitat de la cursa, em seguia sentint bé i he pogut pujar el ritme una mica més.

Ha sigut una mica més endavant quan he vist a l'Arantxa una mica davant meu; ella porta una setmana molt fluixa per culpa d'un costipat molt fort i no ha pogut gaudir de la cursa com ho hauria fet en altres ocasions. Sense anar més lluny la de l'any passat on va fer un temps de 43:26.

Des del quilòmetre 7,5 hem anat junts fins a la línia d'arribada on per primer cop en una cursa hem aconseguit entrar junts.

El temps, tot i que és el de menys en aquest moment ha sigut de 45:51 min. Ara a posar-me a punt per la Mitja Marató de Granollers del proper 1 de febrer.

I aquesta tarda potser m'animo a fer la San Silvestre Vallecana. Però aquesta molt tranquilament i sense saber si la començaré al quilòmetre 0 o més endavant al 5. Per acompanyar a l'Arantxa i la seva germana que la fan any rere any.