dissabte, 6 de juliol del 2013

Des de Torroella fins als Àngels amb bici

Des de que vaig començar a agafar la bici de carretera fa dos o tres mesos, tenia un objectiu, arribar als Àngels. De fet, ja hi vaig anar amb un amic fa quatre anys, però aquella vegada va ser amb la bicicleta de muntanya.

Ara em volia tornar a provar i saber si ja començava a estar amb forma.

Ahir no bufava vent i tot i que vaig sortir una mica tard de casa, la decisió estava presa, intentar arribar a dalt.

Fins a Madremanya vaig anar prou bé, però no sabia com em respondrien les cames amb la pujada. El primer quilòmetre és senzill, planer i amb algun petit pendent cap avall, però un cop fet aquest primer quilòmetre la cosa ja canvia. Comença a picar cap amunt. A partir de llavors és qüestió d'anar jugant amb els pinyons i intentar no parar de pedalar. No ho vaig fer, no vaig parar fins arribar al peu de les escales dels Àngels.

Allà un merescut descans de deu minuts, moment per menjar un plàtan i tornar cap a Torroella.

Ruta al wikiloc

Camp de gira-sols a Fonolleras

Apunt d'arribar a Madremanya al peu dels Àngels

Una vista des dels Àngels