divendres, 3 de setembre del 2010

Viatges d'estiu

Impresionant segona quinzena d'agost.
Al final vaig mig improvisar i m'han sortit dos viatges intensos i xulos.

El dia 14 marxava cap als Dolomitas de Brenta, a la zona del Trentino italià. Era un viatge organitzat per una agència que opera per internet. És una agència de Madrid que realitza viatges de trekkings i senderisme per tot Europa.
Quan vaig veure el fullet informatiu em va cridar l'atenció aquesta sortida que feien per Itàlia. Eren 9 dies en un hotel d'un poblet italià al costat de Madonna di Campiglio des d'on cada dia fariem diferents excursions. Vam fer set excursions amb desnivells importants on vam poder veure glasseres, molts llacs, valls...
Un cop arribat a casa el diumenge 22 a la nit, només vaig tenir temps per dormir 5 hores i marxar cap a la Vall d'Aran a fer el recorregut del Carros de Foc al PN d'Aigües Tortes.
Diuen que el millor és fer aquest recorreut amb 4 o 5 dies, però nosaltres teniem problemes de calendari i el vam acabar fent amb 3 dies. Un primer dia molt apretat amb moltissim desnivell acumulat i 11 hores de camí, però vam arribar al refugi de Colomina.
Tot i que van ser dos viatges caminant per mig de muntanyes, van ser molt diferents un de l'altre. Sobretot perque els paissatges d'Itàlia no tenen res a veure amb els de Catalunya. Em quedo amb moments dels dos viatges, però no sabria triar quin dels dos ha sigut millor.
Una autèntica passada i a veure si l'any que ve o quan torni a tenir vacances les puc aprofitar tant bé com aquest any.