divendres, 18 de desembre del 2015

Tactica Trail Alcalá de Henares



El passat 22 de novembre, amb l'Arantxa vam participar a la setena cursa de la "Tactica Trail", una lliga de set curses que es celebra a la Comunitat de Madrid.

Nosaltres només hem fet aquesta última a Alcalá de Henares amb la modalitat curta. Varen ser 11 Km en un terreny molt més maco i menys dur del que ens imaginàvem.

perfil de la cursa
La sortida es fa des d'una zona esportiva. La veritat una mica mal organitzada. La recollida de dorsals molt lenta, tant que es van haver d'endarrerir les sortides de les dues curses (curta i llarga).

Un cop recollits els dorsals i donat el tret de sortida vam començar a córrer. Aquest cop no em volia expremer al màxim, així que vaig decidir fer la cursa amb l'Arantxa i així tots dos anar fent camí.

La sortida bastant ràpida, podia seguir el ritme però notant que anava una mica forçat. Cap al km 4 i després de deixar enrere Alcalá, ens vam endinsar a mig d'una zona de terreny muntanyós i per corriols estrets de terra. En aquell punt em vaig anar sentint més bé i ja corria còmodament.

Després d'avançar a un parell de noies va arribar la pujada més forta de la jornada, seguida d'una baixada vertical cap a la zona de meta. Però el recorregut ens tenia preparada una última sorpresa. Vam haver de creuar el riu Henares amb aigua per sobre de turmells i finalment una petita riera amb aigua sobre genolls.

Després d'això ja només quedava afrontar la recta final.

Al final ens vam endur una bona sensació de la cursa i vam tornar més contents que no pas el començament amb els problemes amb els dorsals...

Una gran cursa de l'Arantxa que amb 1:02:18 h va quedar la 5ª classificada a només 8 segons de la quarta. Tenint en compte que en aquell moment anava sense entrenament a les cames, és un gran resultat.

Per mi, també va ser una bona cursa. Amb companyia d'ella i amb sensacions molt bones. Al final vaig quedar a la posició 77 d'un total de 224 participants.

Poso algunes fotos que vaig descarregar de la web de la cursa. No les tinc en mida més gran.