diumenge, 29 de juny del 2014

Resum de 8 dies (Llagostera a 2ªA - Santa Pellaia - Dinar Enplater)

Fa una setmana el Llagostera va fer història. Trencant tots els pronostics ha aconseguit arribar a la Segona Divisió A; o el que és el mateix, a la LFP. Un club que fa 10 anys jugava a segona regional i que va aconseguir l'ascens després d'una promoció on també participava el Verges, ha arribat a 2ªA després d'eliminar al Nàstic de Tarragona en un partit agònic amb prorroga inclosa. De moment Llagostera ja ha fet història sent el poble més petit de la història en tenir equip a la LFP. L'any que ve a segona divisió tindré el cor dividit entre el Girona i el Llagostera. Espero que a tots dos els hi vagi bé i aconsegueixin salvar la categoria.

Celebració

11 del partit de tornada Llagostera - Nàstic














També vull destacar una sortida amb bici que vaig fer el divendres passat. Vaig aconseguir arribar a Santa Pellaia. La intenció era provar-ho i si podia ser anar fins a Cassà de la Selva. A més el vent de cares posava més difícil arribar-hi. Tot i així sortint de casa vaig enviar un wzp a en Jordi que viu a Llagostera per veure'ns a Cassà. Aquest era un molt bon motiu per arribar fins allà. Amb en Jordi som molt amics, però per diferents motius ens veiem molt poc.
Al final quan ja havia aconseguit arribar a Santa Pellaia i començar a baixar cap a Cassà (em quedaven 5 km), em vaig creuar amb ell, que pujava amb el cotxe per veure si em trobava. Així que vam parar en un camí a la dreta de la carretera i la vam fer petar durant 20 - 30 minuts.
Tot i que després vaig voler seguir cap a Cassà, m'ho vaig repensar i vaig recular cap a casa. Se m'havia fet massa tard; així que un altre dia ja hi tornaré.

Torroella - Santa Pellaia - Torroella

 I per últim vull destacar un dia que crec que recordarem durant molt de temps els companys de l'Enplater. Ahir dissabte l'empresa va celebrar un dinar al pavellò polivalent d'Ullà on també hi van assistir els de l'empresa de Sariñena.
Tot va començar al matí amb un partit de futbol, que si  més no va servir per anar fent ambient i passar una bona estona; dit sigui de pas que jo no vaig jugar. Em feia por alguna altra lesió.
Després, ja passades les 2 del migdia, ens vam trobar tots a Ullà i els de la secció de banys - gravats - màquina de proves, ens vam asseure tots junts.
Ens ho vam passar molt bé; fotos i més fotos, parlant amb un i altre, fent-la petar cap aquí, cap allà... crec que tots vam sortir prou contents, i només dir que vam acabar cap a les 9 del vespre després de passar pel centre cívic d'Ullà a fer el toc i veure el partit del mundial entre Brasil i Xile.
Espero que això es torni a repetir.



FALTA FOTO QUE LA POSARÉ D'AQUÍ UNS DIES

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gran jornada la del capde setmana amb els companys de feina! Com tu dius, ojala es vagi repetint!,,

lo del llagostera son palabras mayores... confiem q tant ells com el girona es mamtinguin a la categoria.

Quina feinada a anar a montilivi aquesta temporada!!!! Jajaja

carles b.