dimarts, 14 de juny del 2011

Objectiu Olla de Núria

Ja fa dues setmanes que he tornat als entrenaments. Primer el descans que em volia pendre, més tard la malaltia del meu pare i quan ja m'hi podia posar, va arribar alguna petita lesió. Així que ara, després de 3 mesos he tornat a posar-me les esperdenyes i a còrrer.

Les dues setmanes anteriors van ser entrenaments de 40 minuts fins a l'hora i ja per acabar hi vaig sumar un dia de desnivell pujant a les dunes.

Avui després d'una altra setmana de descans hi he tornat i si no hi ha res de nou ja no pararé fins estar a punt per l'Olla que és el dia 17 de juliol.

Ha sigut una bona volta, sortint des del pis, cap al Montplà passant pel camí dels olivans i encarar el camí que em porta fins a dalt de tot de les dunes. Allà he agafat el camí que va fins a Sta. Caterina i l'he enfilat per arribar al coll i pujar al Montplà, des d'on he baixat fins al Coll d'en Garrigàs i he pujat al castell. Ni una parada, així que he anat directe a la Creu, camp de fútbol i tornada cap a casa.

9.49 km. amb un temps de 1:06h.
Així que a partir d'ara s'ha d'intentar anar agafant la forma, anar baixant temps i anar allargant el recorregut dia a dia.

A Núria m'hi esperen 4000 m de desnivell acumulat + 2000 - 2000 i tot això per sobre dels 2000 m d'altura. Així que CAMES AJUDEU-ME.

Salut i a còrrer!!!

3 comentaris:

Marc ha dit...

Ei!!
Me n'alegro que puguis tornar a entrenar. A veure si a Núria vas com una moto...

salut!

César C.A. ha dit...

Ànims i força!!!

César

Albert Olivé ha dit...

Marc, tu tampoc et cansis d'entrenar que hem d'intentar acabar l'Olla.

César, moltes gràcies. A veure si ens veiem per aquí aquest estiu.