divendres, 1 de gener del 2010

Sant Silvestre 2009

Per acabar l'any res millor que la cursa de la Sant Silvestre de Girona.

En total han sigut 5,3 km que els he fet amb 20:48 a una mitja de 3:52 el km. He quedat el 119 de 1000 participants inscrits. En Jordi ha quedat el 113.

M'he posicionat bé a l'hora de sortir i tant bon punt han donat la sortida he sortit esprintant. Després d'un parell d'empassegades amb gent que em trobava pel meu costat, he enfilat la Rambla Xavier Cugat a un fort ritme. Més tard ja cap als Oscar he baixat una mica el ritme i he anat fent.

Cal dir que el ritme de la cursa ha sigut molt ràpid i he aguantat prou bé. Al final he intentat atrepar a n'en Jordi que l'estava veient tota l'estona davant meu, però quan ja el tenia a uns 5 metres a l'esprint final m'ha tornat a deixar i ha entrat davant meu.

Molt content de com ha anat la cursa i amb ganes de tornar-hi a finals d'aquest 2010.

Ara el que toca és anar fent totes les que hi ha en el calendari, que entre curses d'orientació, Rogaines de 6 hores d'orientació i altres curses, tinc els caps de setmana ben ocupats.

Intentaré anar informant de tot el que vagi fent aquest any.

Molt bon any a tots!

Els resultats en el següent enllaç:

http://www.girona.cat/esports/documents/clasgeneralgironadef