dimecres, 2 d’octubre del 2013

Carrera Popular del Corazón (Madrid)




Aquest passat cap de setmana va ser la meva primera cursa després del llarg punt i a part que vaig fer degut a uns dolors a la zona del sacre que m'acompanyen des de fa uns quants anys.

Si bé abans de l'estiu ja vaig començar a entrenar una mica i a fer alguna marxa; "La Vall dels Molins a Calonge", no ha sigut fins ara a principis de mes de setembre que m'he posat a entrenar una mica en serio i si més no amb ganes de fixar-me algun objectiu que m'ajudi a sortir a entrenar.

El primer de tot, és que hem localitzat el problema que tinc a les articulacions, i ara amb medicació ho tinc més controlat. Així que amb la motivació que em faltava, he començat a sortir a córrer per aquí a Torroella.

Va ser com tornar a començar. Vaig començant fent una volta petita d'uns 4,5 km fins a la Torre Begura i tornada cap a casa. Sí, era molt poc, però després del primer dia d'agulletes i comprovant que no hi havia ni rastre de cap altre dolor, em va fer agafar ganes d'anar sumant quilòmetres de mica en mica a les meves sortides.

Així doncs a mitjans del mes de setembre ja vaig arribar a fer un entrenament de 10 km. Això fa tres anys no era res, però si dic la veritat quan veia en el meu gps que s'acostava aquesta distància se'm va posar pell de gallina.

Fins ara el meu objectiu era aquest, anar sortint tres cops per setmana amb un ritme molt suau i anar sumant quilòmetres a les cames fins a arribar el passat dissabte on amb l'Arantxa ens havíem apuntat a una cursa de 10 km a Madrid.

Aquesta cursa no tenia més història que tornar a córrer envoltat de gent i per fi, poder tornar a compartir una cursa amb l'Arantxa; en els últims temps només havia fet que acompanyar-la i veure els corredors des de la barrera.

Va ser un bon entrenament. Un temps molt discret; dir que al quilòmetre dos ja li vaig dir a ella que seguis endavant que jo m'ho volia agafar amb molta calma. Van faltar 300 metres per arribar als 10 km, però vaig acabar molt satisfet.



Ara de mica en mica he d'anar entrenant. Queden molts petits objectius (marxes, curses curtes, mitja marató...) per poder fer realitat l'objectiu real de tota aquesta preparació.

La cita serà el 16 de març a la marató de Barcelona.

Espero que no em falli el físic.