dilluns, 8 de febrer del 2010

1ª Copa Girona a Blanes



Ahir diumenge primera cursa de Copa Girona de la temporada.

M'estrenava en aquesta categoria C-1 i el resultat final és per estar mig content. La zona més complicada de la prova que era per mig d'un bosc bastant poblat, el vaig resoldre bastant bé, però els meus errors principals van ser en zones urbanes.

Com sempre m'acostuma a passar, a la sortida vaig sortir molt poc concentrar i vaig comentre un error evitable a l'hora de trobar la fita 1, a la fita 3 a l'entrada en el bosc vaig errar el meu rumb i em vaig desviar bastant cap al nord però tot i així ho vaig resoldre prou bé. Llavors un tram complicat fins la fita 13 per mig a bosc que vaig solventar prou bé, només un error d'aproximació a la fita 8 i finalment errors potser de cansament a la fita 17 ja en ple passeig de Blanes i fita 21 a plaça de l'esglesia on la fita era prou amagada rere un xifré.

Ara si, tot apunt per la primera de Copa Calana a Torroella (zona mas Cremat) el dia 21.