dijous, 25 de febrer del 2010

VIII Trofeu el Montgrí "Mas Cremat Torroella de Montgrí"


Començava la temporada de copa catalana d'orientació i com aquell que diu, molt a prop de casa. Per l'ho tant es pot considerar que corrent per aquí als voltants, camins per on he passat forces vegades amb bici, la cursa hauria d'haver anat bé.

Doncs res més lluny de la realitat. No sé si perque encara no estic prou ben acostumat a la categoria o perque em vaig embolicar de valent a un parell de fites, però vaig quedar dels últims.

Les fites en teoria amb més difícil accés les vaig solucionar prou bé (10, 11, 12, 13 i llarga tirada fins a la 14), però a la fita 15 on tot semblava fàcil, em vaig liar i vaig tardar massa a trobar-la i llavors a trobar la sortida cap a la 16. Quan ja quasi estava recuperat d'aquesta cagada, va arribar la fita 18. Aquí, un error em va fer pensar que estava en un camí quan realment estava en un altre de molt proper. Total que vaig voltar molta estona per una zona on la fita no hi era.

Al final arribo a la conclusió que no per correr més s'arriba abans. La próxima cursa intentaré anar més tranquil, més a poc a poc i estic segur que iré més ràpid per trobar les fites.
En el mapa i marcat amb color verd es pot veure el recorregut que vagi fer de fita a fita.