diumenge, 31 de gener del 2010

CURSA DELS BOMBERS A GIRONA



Aquest cap de setmana tocava descansar d'orientació, però per no estar parat he anat a Girona a la Cursa dels Bombers.

Una cursa de 10,810 km on he fet un temps final de 49:56. He sortit dels últims i sense apretar massa. Fa dies que no corro i no sabia com em respondrien les cames. Com ja deia a la informació que vaig trobar a la pàgina web era una cursa amb trams d'asfalt i terra. Dir que al final tota la zona asfaltada s'ha notat en els meus bessons; que ara els tinc ben carregats. En canvi la zona de terra ha sigut molt maca i entretinguda. Amb alguna pujadeta per mig de zona boscosa de les que a mi m'agraden i on és molt més senzill correr.

Desde el primer moment he anat avançant a gent fins a mitja cursa quan el meu ritme ja no podia pujar més i m'he quedat en terra de ningú. Veia gent a uns 50 m davant meu però també sabent que per darrera també els tenia lluny. Ha sigut així els últims 5 km, fins al final on he pogut avançar a un parell de persones i un parell més m'han avançat a mi.

No sé la classificació final, però crec que dels 500 participants que erem dec haver quedat a la meitat.

I el més important... doncs que ja estic content.

1 comentari:

jordimasfepesa ha dit...

l'important es disfrutar!!!
els bessons ja reposaran!!
jejejejeje