diumenge, 3 de gener del 2010

2ª Marxa Nadalenca a Olot

Comencem forts el 2010. Encara no estic recuperat de la Sant Silvestre de dijous i aviu he anat a Olot de bon matí per participar a la 2ª Marxa Nadalenca.

Cal dir-ho que fisicament estic fotudet després de la cursa de l'altre dia i també de l'esforç que vaig fer ahir a la tarda al apuntar-me a un partit de fútbol de costellada amb els amics. Vulguis que no sempre acabes corrent més del compte.

La d'avui era una marxa amb tranquilitat, sense masses ganes d'apretar la màquina i intentant no tornar a casa amb gaires agulletes. Ens ho hem pres amb calma i hem deixat marxar el grup capdavanter.

He anat fent a un ritme bastant baix fins arribar al volcà que hi havia a dos km de l'arribada. Allà m'he animat i he pujat una mica més ràpid; les pujades no m'espanten. I d'allà fins al final he aguantat un bon ritme.

Al final han sigut 6.79 km amb 33:49 minuts.