dimecres, 30 de setembre del 2015

Madrid corre por Madrid


El diumenge dia 20 em vaig estrenar en una altra cursa, Madrid corre por Madrid

Hi vam anar amb l'Arantxa, i al Retiro, on es dona la sortida de la prova ens vam trobar amb l'Isma i amb la seva germana, sempre és maco poder compartir les curses amb amics.


La cursa és super xula perquè passa pels llocs més emblemàtics de la ciutat i això fa que en tot moment sapigues quan queda per arribar sense necessitat de contar els quilòmetres.

De sortida com sempre vaig anar a poc a poc. No m'agrada sortir amb un ritme super alt i que després ho acabi notant. Així que passat el primer quilòmetre i ja de baixada cap a Cibeles vaig anar pujant el ritme, després va tocara la pujada cap a Gran Vía on cada vegada m'anava sentint més bé. Vam arribar a Callao i a partir d'allà, lleugera baixada cap a Sol i Opera, per arribar fins al Palau Reial. Un cop allà, va tocar pujar per la Calle Mayor i seguir cap a Puerta del Sol, tornar a Gran Vía i baixar cap a Cibeles. Ja "només" quedava baixar el Paseo del Prado cap a Neptuno, estació d'Atocha i allà, fer un canvi de sentit i afrontar la pujada més forta de la cursa des de Cibeles fins a Puerta de Alacalá i entrar al Parque del Retiro per aixecar els brassos i celebrar que havia acabat aquesta cursa molt millor del que em pensava.

Ara ja estic preparat per fer-ne alguna altra.

Aquí sota deixo una foto i detalls de la cursa.


Creuant la meta just a sota del crono

Es pot veure que vaig fer més ràpid la part final

Recorregut i gràfic de la prova