dimecres, 16 de setembre del 2015

Carrera popular "La Melonera"



Diumenge passat, aprofitant que estava a Madrid vaig estrenar temporada amb una cursa de 10 Km. La Melonera.

Després de tot l'estiu sense córrer i amb tant sols 30 quilòmetres a les cames, no vaig dubtar a apuntar-me a aquesta cursa quan l'Arantxa m'ho va preguntar. Així que diumenge al matí vam anar cap al centre comercial Méndez Álvaro on estava situada la sortida de la cursa.

La intenció era agafar-m'ho com un entrenament i no forçar massa, i si podia ser, acabar amb més bon ritme que al començament. El terreny era propici ja que només hi havia un petit tram de pujada al principi.

Em vaig anar trobant bé i al final vaig poder pujar el ritme fins a acabar amb un temps de 50:53 min.

Ara ja tinc un primer temps de referència, a veure si aquest proper diumenge a la cursa "Madrid corre por Madrid" puc fer-ho una mica millor. De moment ja vaig sortint entre setmana per anar agafant una mica la forma.

Per últim i ja un cop havia creuat la meta ens van donar una tallada de meló.

Amb el dorsal 1211 després de creuar la meta