diumenge, 21 de juliol del 2013

Dia de l'Olla a Núria

No estic com fa uns anys, que tot i no estar al 100 % em podia permetre el luxe de participar a l'Olla de Núria (any 2010 i 2011).

Avui ha sigut un dia diferent. La que participava era la meva xicota, l'Arantxa i jo he volgut acompanyar-la un tros de la seva cursa.

Quan he arribat a Núria amb el Cremallera, he anat a trobar-la, l'hi he desitjat sort i he començat a pujar cap al Coll de Finestrelles que era el seu tercer control de pas. La pujada ha sigut bastant dura, i més tenint en compte que m'he equivocat i en comptes de seguir el corriol, he pujat un bon tros per dret.

A Finestrelles ha arribat molt més aviat que tard, vaja que m'ha agafat desprevingut, càmera de fotos, gel energètic i Aquarius. De tot això la única cosa que m'ha fet falta ha sigut la càmera, anava tant valenta que de moment no ha volgut res més. Un cop ho he tingut tot dins la motxilla, he seguit el seu ritme cap al Pic de Finestrelles. Fins allà hem pujat força bé, ella amb intenció d'avançar a gent, però anava tothom amb fila índia i li ha sigut impossible. Hem seguit fins allà dalt i llavors a la baixada ja m'he quedat enrere, darrera d'un parell de corredors que la seguien a ella. Quan he aconseguit atrapar-la li he donat Aquarius i veient que seria impossible seguir el seu ritme, he decidit parar a Coll d'Eina i baixar cap a Núria. Això si, abans l'he advertit que no forces massa la màquina que encara li quedava alguna pujada interessant (Pic de Noufons, Nou Creus i Font Negre).

A Nou Creus l'esperaven tres cracks. Vaja, tres bons amics que han decidit dedicar aquest diumenge a pujar a Núria i llavors a Nou Creus per poder-la animar i portar-li avituallament. De veritat que els hi estem molt agraïts. Sergi, Carles i Joan, heu sigut uns màquines!!!!!

Jo cap avall, per cert, una baixada molt maca des del Coll d'Eina fins a Núria. M'ha agradat molt tot i que no he parat a fer cap foto perquè volia arribar a baix abans de que ella creués la meta.

Allà he hagut d'esperar una estona, però finalment ha arribat. Amb en Joan l'estàvem esperant, a la recta final. Hem fet unes fotos i després tots quatre l'hem anat a felicitar.

Moltes felicitats Arantxa.

l'Arantxa arribant a meta i a darrera dos incondicionals; en Joan a l'esquerra i en Carles a la dreta.


Resultats totals de l'Olla
Resultats parcials de l'Olla
El meu track en el Wikiloc.