dissabte, 1 de gener del 2011

Sant Silvestre de Girona 2010

No podia acabar l'any d'una altra manera que fent una cursa l'últim dia.
Ha sigut la Sant Silvestre de Girona. Una cursa de 5 km 300 m i que he fet amb un temps de 21:01. Un ritme de 3:59min el km.
Estic molt content del resultat aconseguit, tot i que he empitjorat 16 segons respecte l'any passat. Les sensacions han sigut bonissimes i es nota que l'entrenament que estic fent cada setmana dona els seus fruits.

Poder correr pels carrers de Girona aquest dia és genial. Plaça Independència, Carrer Santa Clara, Plaça del Vi... tots plens de gent animant i on sembla que els peus vagin sols.

Espero que aquest any pugui complir els meus objectius i a més de l'orientació, poder tornar a fer l'Olla de Núria, alguna mitja marató (m'estreno el 6-2-11 a Granollers), i moltes més marxes i curses per les comarques gironines.

Em motiva correr i m'agrada estar en forma.

Molt bon any a tots!!!!

Resultats en aquest enllaç. El 138 de 1102. Així que molt content.

www.girona.cat/esports/documents/resenrribadagirona2010