diumenge, 16 de gener del 2011

Cursa Mar i Murtra a Blanes


Aquest matí he completat un nou objectiu, fer una cursa de 20 km. Ha sigut la Mar i Murtra de Blanes, una cursa bastant trencacames a partir del km 10 fins el 15.

En principi havia de ser un entrenament de cares a la "Mitja Marató de Granollers" que es celebrarà el proper dia 6 de febrer; però un cop començo a correr no poso fre a les meves sensacions i he donat quasi tot el que tinc.

He començat força fort, al costat d'en Casas, i hem anat fent fins al km 4, amb ritmes per sota dels 4:30 el km. Llavors com que he vist que seria impossible per mi seguir aquest ritme, m'he anat quedant una mica enrera fins a trobar el meu ritme; això si sempre al voltant dels 4:30.

Quan més comode m'he trobat ha sigut a partir del km 10; just quan ha començat el tram més dur de la cursa. A mi les pujades no em fan por i he anat trobant un ritme força bo, durant els kms de pujada fins arribar al km 15. Llavors una mica més de trencacames, per afrontar finalment els últims 3 km amb desnivell de baixada.

He acabat molt content perquè m'he trobat molt bé fisicament i a part he fet molt bon temps. Amb el gps m'ha sortit una distància de 19,710 km amb un temsp de 1:29:32 i una mitja per km de 4:33 min.

Ja només queden tres setmanes i faré la meva primera mitja marató.