dijous, 1 de juliol del 2010

Dos dies dels Pirineus a Sant Jaume de Frontanyà




Dissabte va ser el Campionat de Catalunya de mitja distància. Tot i ser de mitja distància, la cursa era prou llarga i el temps del guanyador va fregar l'hora. El meu 1:37 h. Tenint en compte que el meu nivell no és tant bo, vaig acabar prou satisfet del resultat obtingut, perque en tot moment vaig saber en quin lloc del mapa em trobava.

El fet de sortir dels primers em va permetre agafarme la cursa amb més tranquilitat i sense nervis, que quasi sempre és el meu problema més greu.

El resultat: 20é d'un total de 30 participants a la categoria H21A.

El diumenge ja va ser diferent. Va ser la cursa de llarga distància. Des de principi d'any que només fem llargues distàncies així que ja hi vinc una mica acostumat a estar entre dues i tres hores corrent per mig de boscos. Un cop més vaig acabar fent uns 14 km amb un desnivell positiu i negatiu de més de 1000m.

No va anar tant bé com la de dissabte i vaig tenir problemes en dues fites. Després de començar prou bé la cursa va arribar la ditxosa fita 4. Bona sortida de la fita 3, però al travessar un petit rierol vaig desviar la direcció i vaig marxar molt lluny de la fita. Vaig acabar buscant un camí per poderme tornar a orientar en el mapa. Llavors vaig atacar bé les fites 5 i 6, però per arribar a la fita 7 la vaig liar i l'error d'aproximació va ser bastant greu.

A partir de llavors i ja sense opcions de recuperar el temps perdut, vaig acabar prou bé la cursa fins la fita 21.

Aquest segon dia vaig quedar el 25é de 32 participants. I el resultat final després dels dos dies va ser 22é de 25.

Ara a preparar aquest cap de setmana que toca sprint i cursa llarga a Begur i Pals.