dimarts, 13 de juliol del 2010

Cap de setmana d'orientació a Begur




Va ser el cap de setmana del 3 i 4 de juliol.

Dissabte a la tarda una cura sprint per mig els carrers de Begur, amb un petit tram de rústic al voltant del castell. Els errors en un sprint es paguen molt cars i ja només de començar vaig perdren uns 15 a per trobar la primera fita. A partir de la fita 3, com sempre vaig entrar al mapa i fins a la fita 6 tot bé, però en aquell punt va arribar l'errada generalitzada. Molts corredors vam tardar massa a trobar aquesta fita i la vam fer amb més temps del compte. Jo vaig perdre 2 minuts. Llavors fins al final va ser un no parar de correr per mig els carrers i fins arribar a la meta amb un temps de 24 minuts. Posició final 13é de 21.

La cursa del diumenge era una "llarga". La sortida i l'arribada a les carpes de Begur. Un cop més i igual que el dia anterior les dues principals cagades van ser a la fita 1 i la fita 2. A partir d'aquesta i ja amb una tirada ben llarga que em portava a tocar la platja de Pals vaig començar a recuperar temps. Un cop a la platja de Pals les fites van anar siguent més properes l'una de l'altre per poder anar tornant cap a Begur sense trams tant llargs entre fites. Posició final 20é de 31.

I el resum dels dos dies, amb la gent que vam fer les dues proves vaig quedar el 17é de 21 particpants.