dijous, 20 de maig del 2010

Entrenament de relleus a Llers


Vaig ser el primer rellevista i no sé si la sortida amb massa em benficia o em perjudica. Com sempre i no sense massa raó surto nerviós. Moltes vegades no veig el triangle i d'altres no engego el garmin per comprobar el temps que faig i els km. Aquest cop igual, em vaig liar i em vaig embolicar més del compte per arribar a la primera fita.
Un cop passada la segona fita ja em vaig concentrar més i vaig anar fent fites sense problemes, però com sempre el temps perdut és difícil de recuperar.
Des d'aquí he de felicitar al club Aligots, al que jo pertanyo per la gran preparació d'aquest entreno. Ben igual que si fos una cursa, amb fites de veritat i amb tarjes de control per marcar-les.
Ara cal esperar la cursa de veritat. El dia 30 de maig en el campionat de Catalunya de Relleus.