dilluns, 31 de maig del 2010

Campionat de Catalunya de Relleus a Vallgorguina


Dolenta, molt dolenta la meva participació en aquest campionat. No n'hi ha prou amb això, que a més de ser una mala cursa per mi, vaig provocar que els meus companys d'equip acabessin tardissim els seus relleus.


Una cursa on vaig marcar un temps de 1 hora i 31 minuts i on en condicions normals i sense comentre errors tant grans hauria pogut fer-la amb 1 hora. Vaig tenir tres enganxades fortes a la fita 2 (molt mal començament), fita 6 i també a la fita 12 quan ja tot començava a anar bé. Però la més forta de totes va ser a la fita 7. Van ser més de 23 minuts interminables per acabar trobant-la. Això m'ha de fer replantejar, si no és millor parar-me 5 minuts, centrar-me, trobar la meva ubicació en el mapa i tornar a atcar la fita.


Ara un cop torno a mirar el mapa me n'adono que no era tant difícil com a mi em va semblar però segurament els nervis de la cursa et juguen males passades.


Diumenge que ve toca una altre cursa. Aquest cop torna la Copa Catalana i he de començar a recuperar posicions a la classificació general. Caldrà veure si en soc capaç.


Cap a Peguera amb ganes!!!!!

1 comentari:

jordimasfepesa ha dit...

algun dia m'has d'explicar com funciona això!!