dimarts, 20 d’abril del 2010

Huarte - Alto del Perdón - Puente la Reina 29'900 km

Jornada dura la d'avui. Si ve tenia pensat arribar fins un poble a 7 km d'aquí a Puente la Reina (no em feu dir el nom que no el recordo) al final he acabat parant a Puente la Reina.

He sortit més tard que ahir. Avui eren les 8 i amb un no res he sigut a Pamplona. Carrers asfaltats, barri vell de Pamplona, i llavors tot un camí emporlanat fins arribar a Cizur Menor. Aquí ja he començat a enfilar muntanya amunt cap a l'Alto del Perdón. A mi les pujades em van i fins a un poble que he trobat a mig camí he anat prou lleuger, però un cop aquí i havent menjat una mica la pujada era molt forta.

He arribat a l'Alto del Perdón on he descansat un moment i al cap d'un moment he començat a baixar. Si la pujada era pronunciada i amb molt de pendent, de la baixada ja no en parlem. Molt perillosa amb i trams amb moltes pedres.

Tot això sota un sol bastant fort. He arribat a Uterga on he parat a dinar. Igual que l'altre vegada que vaig fer el camí aquest cop també m'alimento a base de bé.

S'ha de dir que cada cop que paro per seure o menjar, quan m'he d'aixecar i començar a caminar, em resulta difícil. Els besson continuen carregats però tot i així no paro.

He arribat aquí a Puente la Reina i ara estic en un alberg, abans d'anar a fer un vol pel poble.