dilluns, 27 de setembre del 2010

2a Cursa dels Volcans





Diumenge vaig anar a la segona Cursa dels Volcans d'Olot. L'any passat en tenia moltes ganes fins i tot vaig estar a punt d'apuntar-me però una lesió en un dit del peu m'ho va impedir.
Estic molt content amb el resultat obtingut. Aquesta, juntament amb la Sant Silvestre de Girona del desembre passat han sigut les dues millors curses que he fet.
Ahir eren 13,100 km amb un desnivell de 382 m positius i els mateixos negatius ja que la cursa era circular amb sortida i arribada en el mateix punt.
Les sensacions a la sortida no eren massa bones i tot i anar a un ritme baix em costava seguir als meus companys. No obstant, a partir del segon km em vaig anar trobant comode i vaig anar pujant el ritme. La pujada al primer volcà era la més suau i la vaig fer corrent tota l'estona, a la segona ja hi va haver algun moment en que vaig caminar a un ritme molt alt i al tercer volcà igual. Quan vaig arribar al quart anavem uns quants amb fila india també caminant, però vaig veure un punt de la pujada on podia avançar als que tenia davant i així ho vaig fer. Vaig arribar a contactar amb un grupet que tenia davant i des d'aquí dalt fins a la meta on encara em vaig atrevir a fer un últim esprint de 60 m per avançar a un rival.
Sensacions i resultat bonissims. 29é classificat d'un total de 265 corredors. Amb un temps de 1:05:26 i amb un ritme de 5 minuts per km.