divendres, 23 d’octubre del 2009

Egipte

Estic apunt d'empendre un nou viatge.

Aquest cop no serà a l'aventura, ni amb bicicleta, res de motxilla a l'esquena... aquest cop un viatge totalment organitzat cap a la terra dels faraons.

Sabia que hi havia la possiblitat d'anar cap aquest pais des de feia força temps, però estava intentant trobar algun destí que a priori em cridés més l'atenció. No ho dic perque Egipte no sigui un bon destí, si no perque a mi això d'anar tant organitzat i sempre m'ha fet una mica de pal.

Marxem dilluns i seran quatre dies de creuer pel Nil i llavors tres dies més pel Caire. Segur que aborrir-me no m'aborreixo ni un segon i a veure com va i si torno amb ganes d'anar a algun altre viatge d'aquests organitzats.

1 comentari:

Roser ha dit...

Eiii!!!

Aquesta no la sabia!! Com t'ho muntes, no? La meva germana aquest setembre també hi va anar, i li va agradar. S'ha de vigilar amb les propines, es veu q et foten amb tot el q poden.. i al barco encara més!

Espero que t'ho passis molt bé!

Fins aviat!